FAQ

P. Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki?
O. Przeważnie tak. Zdarza się jednak, iż danego produktu nie ma obecnie na stanie. Wtedy towar sprowadzamy od dystrybutora (czas 1 - 3 dni).
Jeżeli produkt w ogóle nie jest dostępny w Polsce, klient zostaje o tym poinformowany, a zamówienie zostaje anulowane.

P. Zakupiłem produkt i co dalej ??
O.Droga mailową prześlemy potwierdzenie złożenia zamówienia, następnie jego akceptację jeśli produkt jest dostępny. Wtedy należy wpłacić należną kwotę (w przypadku wybrania formy przedpłaty za towar).

P. Kiedy zostanie zrealizowana wysyłka?
O. Zamówienia są wysyłane od 1-4 dni po złożeniu zamówienia (uzależnione jest to od tego, czy dany produkt mamy aktualnie na magazynie). Jeżeli termin ten się wydłuży, na pewno poinformujemy Cię o tym.

P. Jakie są formy płatności?
O.

a) przedpłata (przelew bankowy / elektroniczny)

b) za pobraniem (płatność przy odbiorze)

c) gotówka (w salonie sprzedaży stacjonarnej)

d) kartą płatniczą

e) płatności elektroniczne obsługiwane przez system Płatności.pl

f) na raty przez eRaty Santander Consumer BANK S.A.

P. Czy jest możliwość odbioru osobistego?
O. Tak, towar można odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl