• ilość produktów: 0. Wartość 0,00 zł.
  • edycja »

Firmy w naszym sklepie

Produkt dnia

Buty Alpinestars S-MX 5 Buty Alpinestars S-MX 5 599,00 zł 850,00 zł


Kask AGV K-3 SV Pinlock Black Kask AGV K-3 SV Pinlock Black 739,00 zł 899,00 zł


Rękawice Alpinestars GP PRO Rękawice Alpinestars GP PRO 649,00 zł 929,00 zł

Kask SHARK EVO-ONE Kask SHARK EVO-ONE 1 439,00 zł


Kask AGV K-5 S Black Kask AGV K-5 S Black 1 299,00 zł 1 549,00 zł


Kask AGV K-3 SV Groovy Kask AGV K-3 SV Groovy 899,00 zł 1 099,00 zł

Poleć nas

Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na początku - poinformuj nas o tym - telefonicznie lub mailowo.
2. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: 4motos.pl, ul. 3 Maja 116, 37-514 Munina lub mailowo na adres e-mail: info@4motos.pl 

3. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.
4. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
5. Zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu towaru oraz oryginałem paragonu (w przypadku Faktur VAT oryginał należy sobie zostawić, my przesyłamy korektę Oryginał/Kopia i kopię należy nam odesłać podpisaną!!!) powinien zostać przesłany w terminie 14 dni na adres: 4motos.pl, ul. 3 Maja 116, 37-514 Munina tel. 666 11 00 22. 
6. Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
- świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa
powyżej w pkt 1. oraz 2.

- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania

- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym

- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą

- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu

- dostarczania prasy

- usług w zakresie gier hazardowych.

 

2. Tryb postępowania reklamacyjnego

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

1.1. Każdy produkt należy sprawdzić w obecności kuriera dostarczającego paczkę. Jeśli produkt jest uszkodzony, należy wypełnić protokół reklamacyjny z kurierem i niezwłocznie zgłosić ten fakt do obsługi sklepu 4motos.pl. Tylko wtedy będą uwzględniane ewentualne reklamacje przedsprzedażowe.
1.2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 ze zm.).
1.3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres 4motos.pl, ul. 3 Maja 116, 37-514 Munina lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@4motos.pl
1.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
1.5. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej
2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres 4motos.pl, ul. 3 Maja 116, 37-514 Munina lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@4motos.pl
2.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
2.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

Kontakt

tel. 666 11 00 22
e-mail: info@4motos.pl

gadu-gadu: 25704834

Salon sprzedaży stacjonarnej

ul. 3 Maja 116, 37-514 Munina
(woj. podkarpackie, Jarosław)

pn.-pt.: 9-17, sob.: 9-13

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu

Google+

Copyright © 2011-2015 4motos.pl | Sklepy internetowe Shoper.pl

Sklep internetowy Shoper.pl