Alpinestars TECH-AIR Off-Road - system poduszki powietrznej

Opis
Zbroja z poduszką powietrzną Alpinestars TECH-AIR Off-Road
Alpinestars Tech-Air® Off-Road to homologowany przez FIM system poduszek powietrznych, zaprojektowany specjalnie z myślą o trudnych warunkach jazdy rajdowej i zapewniający niezrównaną ochronę górnej części ciała. Opracowywany i testowany od 2017 roku w najbardziej wyczerpujących warunkach Rajdu Dakar, najtrudniejszego wyścigu terenowego na świecie, system Tech-Air® Off-Road oferuje najbardziej zaawansowaną technologię aktywnych poduszek powietrznych do jazdy terenowej. System Tech-Air® Off-Road z napełnioną aktywną poduszką powietrzną zapewnia pełną ochronę klatki piersiowej i pleców na poziomie 1, a także ochronę ramion, szyi i obojczyków w razie wypadku. System jest zintegrowany z kurtką Alpinestars Off-Road Protection Jacket, która jest wyposażona w pasywną pełną ochronę pleców i kończyn poziomu 1, zintegrowaną ochronę ramion oraz pasywny pełny ochraniacz klatki piersiowej poziomu 2, aby zapewnić motocyklistom lepszą ochronę przed kamieniami, gruzem, oraz inne przeszkody, z którymi mogą się zetknąć na szlaku. System jest wystarczająco wytrzymały, aby pokonać każdy teren i ma fabrycznie załadowane trzy tryby jazdy; ENDURO, RALLY i STREET, co czyni go idealnym wyborem do każdego rodzaju jazdy terenowej i ulicznej.
Właściwości:
Pierwszy na świecie system poduszek powietrznych dedykowany do jazdy terenowej, Tech-Air® Off-Road jest dostępny z 3 trybami jazdy; ENDURO, RAJDY I ULICE.
Nawigacja po trybach jazdy jest łatwa w ruchu dzięki wyświetlaczowi LED umieszczonemu z przodu systemu lub aplikacji Tech-Air®.
System Tech-Air® OFF-ROAD umożliwia podwójne ładowanie (czyli wystarcza na dwa wypadki), co oznacza, że w przypadku dwóch napełniaczy gazowych system zapewnia dwa oddzielne napełnienia poduszek powietrznych, ponieważ w przypadku zderzenia tylko jeden napełniacz gazowy napełnia cały system poduszek powietrznych.
Szybkie otwieranie pokrywy umożliwia szybką wymianę inflatora gazowego przez użytkownika.
W pełni samodzielny, samodzielny system; 3 akcelerometry (1 trójosiowy akcelerometr) i 3 żyroskopy (1 trójosiowy żyroskop) są zintegrowane z elektroniczną jednostką sterującą (ECU), aby zapewnić najlepszą wydajność monitorowania zderzeń i aktywną ochronę poduszek powietrznych w różnych scenariuszach dynamicznej jazdy terenowej. Do działania systemu nie są potrzebne żadne zewnętrzne czujniki.
System Tech-Air® OFF-ROAD wykorzystuje zintegrowany, certyfikowany akumulator litowo-jonowy, którego czas pracy w pełni naładowany wynosi 30 godzin, a czas ładowania około 4 godzin; ładowanie akumulatora przez około 1 godzinę zapewni około 8 godzin jazdy.
Wyświetlacz LED posiada zintegrowany port ładowania umożliwiający wygodne i łatwe ładowanie systemu; wystarczy podłączyć kabel USB-C do portu ładowania na wyświetlaczu LED systemu i podłączyć go do źródła zasilania.
Łatwość użycia; aby włączyć system Tech-Air® Off-Road, wystarczy zapiąć zamek, a system automatycznie się włączy i aktywuje system poduszek powietrznych. Aby dezaktywować poduszkę powietrzną, rozepnij zamek, a wyłączy się on automatycznie.
Na ECU znajduje się dedykowany przełącznik suwakowy trybu wysyłki, który po włączeniu skutecznie przełącza system w tryb uśpienia. Przełącznik trybu transportowego, dostępny wyłącznie po zdjęciu obudowy elektroniki z ochraniacza pleców, umożliwia odłączenie akumulatora od systemu na czas transportu lub gdy system nie będzie używany przez dłuższy czas. System sprzedawany jest z włączonym trybem wysyłki. Należy pamiętać o wyłączeniu trybu wysyłki.
Elektroniczną jednostkę sterującą (ECU) i poduszkę powietrzną systemu Tech-Air® Off-Road można całkowicie zdjąć, dzięki czemu kurtkę ochronną można prać oddzielnie.
Wytrzymała obudowa wewnętrzna umieszczona we wbudowanym ochraniaczu pleców Nucleon Cell mieści ECU systemu i inflatory gazowe, dzięki czemu system Tech-Air® Off-Road może być noszony z dowolną kurtką Alpinestars Tech-Air® Ready lub dowolnym odpowiednio dopasowanym motocyklem kurtka.
Sterownik systemu Tech-Air® Off-Road jest uszczelniony w kamizelce, aby zapewnić działanie w każdych warunkach pogodowych, a kamizelka i komponenty są gotowe do działania w temperaturach od -10°C do 50°C.
ECU posiada homologację ECE R10 04, co zapewnia integralność elektromagnetyczną i stabilność urządzenia.
Łączność Bluetooth z aplikacją Tech-Air® oznacza, że stan operacyjny systemu, stan baterii i zapis My Ride Trip można łatwo uzyskać również na urządzeniu mobilnym, w zależności od zasięgu sieci.
Użytkownicy mogą łatwo zaktualizować oprogramowanie układowe systemu, gdy w aplikacji Tech-Air® zostaną udostępnione ulepszone algorytmy wykrywania awarii.
Wysokiej jakości materiały w połączeniu z innowacyjną konstrukcją i technologią Nucleon Cell o strukturze plastra miodu tworzą pasywny ochraniacz, który jest wysoce wentylowany, lekki, ergonomiczny i wytrzymały.
Ubranie ochronne, wykonane z oddychającej, rozciągliwej siatki, zapewniającej doskonałą wentylację przy jednoczesnym zachowaniu ochrony blisko ciała jeźdźca, zalicza się do odzieży ochronnej klasy C.
Dopasowana, rozciągliwa konstrukcja z pływającego, wysoce wentylowanego i elastycznego termoformowanego ochraniacza klatki piersiowej zapewnia optymalne wrażenia z jazdy.
Zarówno ochraniacze klatki piersiowej, jak i pleców wykorzystują nową technologię Nucleon Cell, która jest lekka, elastyczna i dobrze wentylowana, co zapewnia lepszą wydajność.
Boczny zamek błyskawiczny zapewnia lepsze dopasowanie i łatwość użytkowania, dzięki czemu kurtka zapewnia pełną ochronę klatki piersiowej z przodu.
Ergonomiczna konstrukcja zapewnia wyjątkowy komfort kierowcy i swobodę ruchów.
Dodatkowa wyściółka z przodu na ramionach i klatce piersiowej dla lepszej ochrony kwatery.
Kompatybilny z bukłakiem na wodę: w zestawie tylny uchwyt na zestaw hydracyjny o pojemności 1,5–3 litrów.
Specyfikacja:
- przygotowany na system hydracyjny
- ochraniacz klatki piersiowej z serii Nucleon, Poziom 2
- ochraniacz pleców Nucleon KR-R Cell, poziom 1, FB
- ochraniacze ramion i łokci, poziom 1
Odzież ochronna PPE do użytku motocyklowego - EN 1621-3:2018, EN1621-2:2014, EN 17092-6:2020, klasa C
Waga: 2485 g (rozmiar M)
Regulamin rajdów przełajowych FIM Homologowany do użytku wyścigowego.
Udowodniono, że zapewniają ponad dwukrotnie większą ochronę niż pasywne ochraniacze przed uderzeniami.
Podwójne inflatory gazowe zapewniają dwa wyzwolenia poduszek powietrznych, co gwarantuje ochronę.
Średni czas napełniania 52 milisekundy (w zależności od wielkości poduszki powietrznej).
Poduszka powietrzna na klatce piersiowej, plecach, ramionach i szyi zapewnia ochronę górnej części ciała.
Ochronę szyi zapewnia poduszka powietrzna napełniająca szyję zgodnie z przepisami FIM.
Poduszkę powietrzną można wykorzystać do 4 wyzwoleń, zanim będzie konieczna jej wymiana, pod warunkiem, że poduszka powietrzna nie została uszkodzona podczas żadnego z pierwszych 3 wyzwoleń.
Wydajność przetestowana zgodnie z DOLOMITICERT S.c.a.r.l. M.16.03.001.1 Protokół dla ochraniaczy poduszek powietrznych Rev. 5 5.07.2022 dotyczący algorytmów ENDURO, RALLY i STREET.
Wydajność przetestowano zgodnie z dyscypliną techniczną DOLOMITICERT dotyczącą nadmuchiwanych ochraniaczy z aktywacją elektroniczną, wersja 5 z dnia 13 października 2023 r.
Tryby jazdy terenowej Tech-Air®: ENDURO, RALLY i STREET:
Tryb ENDURO jest zoptymalizowany pod kątem tras o niskiej i średniej prędkości, na których Użytkownik porusza się po nieutwardzonych nawierzchniach, takich jak żwir, koryta rzek, błoto i inny naturalny teren. Zazwyczaj te scenariusze jazdy obejmują kilka zmian kierunku jazdy, pokonywanie przeszkód i wzniesień przy niższych prędkościach.
Tryb RALLY jest zoptymalizowany do szybkiej jazdy terenowej na każdym typie terenu i zalecany do jazdy charakteryzującej się dłuższymi prostymi odcinkami z wieloma wybojami i różnymi rodzajami terenu pokonywanymi z większymi prędkościami, rzadko spotykanymi w typowych zawodach Enduro. Typowe środowiska, w których występują te scenariusze jazdy, charakteryzują się głównie terenem pustynnym (z wydmami i piaszczystym podłożem), żwirem i otwartymi terenami wiejskimi.
Tryb STREET jest zoptymalizowany pod kątem dróg asfaltowych, w tym sytuacji, w których motocykl kierowcy zostaje uderzony przez inny pojazd podczas postoju.
Uwaga producenta: Ochraniacze szyi NIE są kompatybilne z systemami poduszek powietrznych, dlatego też System Tech-Air® OFF-ROAD NIE jest kompatybilny z systemem Bionic Neck Support (BNS) firmy Alpinestars ani żadnymi innymi ochraniaczami szyi.