Kask SHOEI X-SPIRIT III 3 Black Matt
Opis
Kask SHOEI X-SPIRIT III
Wydajność:
Nowy system wnętrza odpowiada pozycji kierowcy w pozycji pochylonej do przodu.
Przestrzeń wokół ust jest powiększona, aby złagodzić trudności z oddychaniem lub uczucie zamknięcia.
SHOEI Adjustable Inner System umożliwia dostosowanie kąta noszenia kasku do pozycji jazdy.
System wentylacji poduszek policzkowych, nowo opracowane wnętrza, odprowadza gorące powietrze z okolicy policzków.
Wizjer 2-D CWR-F, w którym można zastosować zrywki oraz nieparującą wkładkę Pinlock®.
Mechanizm podwójnej blokady szybki zapobiega nieoczekiwanemu otwarciu w razie wypadku.
6 wlotów powietrza i 6 wylotów jest rozmieszczonych efektywnie, aby usprawnić system wentylacji.
Modułowa wyściółka środkowa ułatwia dopasowanie wnętrza do kształtu głowy każdego motocyklisty.
E.Q.R.S. jest wyposażony w poduszkę policzkową, aby ułatwić zdjęcie kasku w razie wypadku.
Wnętrze:
Niektórzy motocykliści dostosowują pozycję noszenia kasku, aby zapewnić widzenie z góry, gdy są w pozycji mocno pochylonej do przodu. Aby odpowiadać takiemu przypadkowi, pozycja mocowania poduszki policzkowej X-Spirit III może być obracana. Ponadto, regulując tylne położenie końcowe, pasowanie wyściółki środkowej może być obrócone o około 4° od pozycji standardowej. W rezultacie ruchomy obszar wokół szyi zostaje powiększony, aby odpowiadać postawie ostrej pochylonej do przodu. Kiedy zginasz swoje ciało razem z maszyną pod głębokim kątem pochylenia, górna część portu ocznego zapewnia duże widzenie aż do prawidłowego wyjścia z zakrętu.
Nowo zaprojektowana poduszka policzkowa to hybryda tkaniny o wysokiej chłonności wilgoci i szybkoschnącego materiału o miękkiej fakturze. Podkładka z pianki poliuretanowej ma trójwymiarowy kształt, aby poprawić dopasowanie i trzymanie na policzku. Ponadto otwory powietrzne znajdują się w kilku obszarach pianki poliuretanowej, aby zapewnić nową wydajność wentylacji, system chłodzenia poduszki policzkowej, aby pochłaniać wiatr z dolnego wlotu i prowadzić go do okolicy policzków.
Środkowa podkładka, która jest niezbędna do dopasowania, została zaprojektowana od nowa, całkowicie utrzymując dopasowanie i trzymanie. Podczas gdy górna wyściółka głowy jest podstawą ochraniaczy, czoło, tył głowy, boczna część głowy i szyja są oddzielone i całkowicie zdejmowane. Częściowa wymiana nakładki może łatwo dopasować się do różnych kształtów głów. W przypadku tkanin do wnętrz, materiał o wysokiej chłonności wilgoci i szybkoschnący oraz tkanina o miękkiej fakturze, takiej jak wyściółka policzkowa, łączy się z czerwonym materiałem siateczkowym jako akcentem, aby zrealizować system wnętrz z wydajnością i sportowym wizerunkiem.
Poduszka policzkowa wyposażona jest w E.Q.R.S. co sprawia, że usunięcie poduszki policzkowej przez osoby trzecie jest łatwe do usunięcia kasku.
Wentylacja:
Pochłanianie z dolnych, przednich i górnych wlotów i wylotów z górnych i bocznych wylotów oraz otworu wylotowego wewnątrz aerodynamicznego spojlera krawędziowego skutecznie pochłania wiatr i odprowadza gorące powietrze i wilgoć do wnętrza kasku, nawet gdy znajdujesz się w ostrym pochyleniu do przodu za szybą motocykla.
Chociaż zwykłe dolne wloty powietrza mają wydajność odszraniania, która prowadzi powietrze do wnętrza osłony i dostarcza świeże powietrze głównie do ust, do zwykłych wlotów dodaje się wlot z przesłoną, system wentylacji policzkowej.
Zaabsorbowane tutaj powietrze przepływa przez wnętrze podbródka do poduszek policzkowych z obu stron i jest dostarczane do otworów wentylacyjnych znajdujących się w piance poliuretanowej poduszek policzkowych. Gorące powietrze pozostające wokół policzka jest wyczerpywane przez jadący wiatr. Chociaż utrzymywanie gorącego powietrza wokół policzka przez długi czas było problemem kasku pełnotwarzowego, w końcu został rozwiązany.
Wyloty boczne są przesunięte do tyłu do najlepszych pozycji wydmuchu powietrza odpowiadających kształtowi skorupy. Gorące powietrze i wilgoć wewnątrz osłony są skutecznie usuwane. Szybkoschnąca tkanina o miękkiej fakturze, takiej samej jak poduszka policzkowa, jest połączona z czerwoną siateczką jako akcentem, aby urzeczywistnić system wnętrz z wydajnością i sportowym wizerunkiem.
Powietrze wchłonięte z dolnego wlotu jest kierowane do wnętrza poduszki policzkowej przez kanał powietrzny wewnątrz wyściółki maski (w kolorze niebieskim) i dostarczane do dziurkowanej przetworzonej pianki poliuretanowej w celu zapewnienia wentylacji i skutecznego chłodzenia obszaru policzków.
Skorupa:
Skorupa została zaprojektowana tak, aby ostra postawa pochylona do przodu była podstawową pozycją, biorąc pod uwagę rzeczywiste wyścigi.
Tylna klapa jest wyposażona w stabilizator w nowym kształcie.
Powyższe detale zmniejszyły siłę nośną i opór odpowiednio o 3% i 10% w porównaniu z poprzednim modelem mierzonym w tunelu aerodynamicznym oraz odchylanie, które wpływa na drżenie kasku podczas jazdy z dużą prędkością o 50%. Stabilność kasku jest poprawiona, a obciążenie głowy podczas jazdy z dużą prędkością jest znacznie zmniejszone.
Oprócz standardowo wyposażonego elementu, opcjonalnie dostępna jest tylna klapa w węższym rozmiarze. Pokazuje wyższe osiągi kinematyczne, szczególnie w takich sytuacjach, jak tor z wieloma zakrętami, na których zawodnik musi zmierzyć się bokiem.
Zdejmowany dolny spojler powietrzny jest wyposażony w podbródek. Chroni przyczynia się do poprawy właściwości aerodynamicznych kontrolujących strumień powietrza.
CWR-F
Wizjer 2-D, CWR-F jest formowany wtryskowo i wykonany z poliwęglanu.
Po obu stronach wizjera znajdują się haczyki do odrywania. Zaczepiają odrywaną folię na zewnętrznej powierzchni i wkładkę Pinlock® Evo na wewnętrznej powierzchni szybki.
Małe spoilery po obu stronach wizjera zmniejszają drżenia kasku przy wysokich prędkościach.